Themabewertung:
  • 2 Bewertung(en) - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lustiges
Hinti, waunst di weita sou auslosst übamei Fabi daun sch amoi wos i mit dia moch!

[Bild: 61eYP1GRjvL._SX258_BO1,204,203,200_.jpg]
                             Jeder darf seine Meinung äußern und vertreten!

Ich bestehe aber darauf, dass man sich meiner anschließt!
Antworten
(19.08.2019, 20:28)obelix schrieb: Hinti, waunst di weita sou auslosst übamei Fabi daun sch amoi wos i mit dia moch!

[Bild: 61eYP1GRjvL._SX258_BO1,204,203,200_.jpg]

Da heazege Aasgeia aufm Wegweisa gfreit se scho auf a frischs Fuada, dea rechned jo ned mid Tscheawisealeban, do fongd de echte Dia-kwölarei au.
Und da saufaule Hund hod se naddiale fadruckt und losst sei Heal im Stich. Dem san de Knochn, de a scho hod, gnuag, dea hoed se kane Neichn fo de Rema, de Daggdeg is da in de Hosn gaunga..

Hochdeutsche Übersetzung für Sprachunkundige:
Der die Lage neutral beaufsichtigende Aasgeier auf strategisch bedeutsamen Posten hält die sich anbahnende Schlacht punktuell erfolgsbeobachtend behutsam im Auge, er selbst persönlich ist ja unschuldig an der unsäglichen Entwicklung. Vernünftigerweise sollte er vielleicht die Innerei "Leber" vom Speiseplan streichen. Bei unbedacht hemmungsloser Fresssucht kann es da zu echten Problemen kommen, welche artfremd auch die Ökologie nachhaltig schädigen. 
Der eigenartige kleine Hund ist natürlich ein Synonym der Faulheit, dem sind bereits uralte Speisereste genüglich für den momentanen Genuss, doch diese Taktik ist ihm im Gegensatz zum Herrchen immer wunschgemäß auf gegangen.
Antworten
Wast wos Hinti, kauf da ane Brülln, 
steht ois obm auf da Tofl waunst lesn kaunnst.
Des is ka Geier sondan a Briaftaum de wos
vataungsstörungen hot, de woat auf dei Testament 
und flieagt waunst hin bist zum Nota!
Auba vurher muasst no aufpassn,dass dir 
di Taum net aufm Schädl schmöllat! ROFL
                             Jeder darf seine Meinung äußern und vertreten!

Ich bestehe aber darauf, dass man sich meiner anschließt!
Antworten

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste